wtorek, 5 lutego 2013

Nieidealna Wprowadzenie

Dnia 12.03.2001 r. lekarz powiedział moim rodzicom wspaniałą wiadomość „ To dziewczynka ”.
Hejka !
Nazywam się Kinga. Mam 12 lat. Mieszkam w Przasnyszu ok.100 km od Warszawy. Nie mam iPhona, markowych ubrań i innych drogich pierdółek. Mam za to prawdziwych przyjaciół i to mi wystarczy. Moją pasją jest muzyka, bardzo lubię grać na gitarze . Gdy mam dużo problemów na głowie sięgam jedynie po słuchawki. Mieszka ze mną o cztery lata starszy potwór, na którego mam mówić braciszek. Mam chomika o imieniu Kot. Podoba mi się pewien chłopak, ale on uważa mnie za przyjaciółkę, która zawsze coś pożyczy i zawsze pierwsza napisze.
Nie mam czerwonego paska na końcowym papierku ,bo przyznam nie lubię się uczyć moja średnia to powyżej 4,30 . Jestem również harcerką jestem w drużynie „Watra” co oznacza to ognisko, służę dobro innym i chcę pomagać...
Chcielibyście poznać ciąg dalszy mojego niezbyt kolorowego życia? ZAPRASZAM :3
Autorką tego opowiadania będzie Kinga, współzałożycielka bloga.

7 komentarzy:

  1. Chciałabym poznać ciąg dalszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog, dobrze się zapowiada ^^ Grafika jest przyjemna i wgl. fajna atmosfera ;3
    + Zapraszam http://shineeopowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. dawaj ciąg dalszy! zapraszam do mnie na blowmeonelastkiss.blogspot.com :)
    obserwuję = rewanż ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog , posty ciekawe.
    Zapraszam do mnie i liczę na rewanż:
    blog-by-nikaa13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń